14 Juli 2013.

2013-07-14 09:50:53 Vardag 0 kommentarer.

Idag har jag en såndär dag. Jag orkar inte. Jag orkar inte vara här. Har ingenstans att ta vägen. Kan inte sova. Kan inte vara vaken. Är hungrig. Jag har under det senaste dygnet ätit en banan, 2 mackor och 2 cheeseburgare från McD. Vill inte äta. Min kropp säger nej. 
 
Jag faller. För en stund trodde jag på att det skulle bli okej. Jag trodde på det. Hope is a dangerous thing. Men jag var glad... ish. Ett tag i alla fall. Och det var skönt. Och jag ville inte tänka på att det kunde ta slut.
 
Du svek mig. Igen. Och jag orkar inte. Det känns som att allt inom mig är redo att rasa igen. 




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0