16 april 2012.

2012-04-16 01:03:27 Vardag 0 kommentarer.

If you'd ask me how I'm doing, I would say I'm doing just fine,
I would lie and say that you're not on my mind.


Allt är kaos. "When I thought I had reached bottom, I found that I wasn't even half way down." Skit också. Jag orkar inte. Hur jag än gör så blir allt bara mer skit. Skit, skit, skit. Dagens ord; skit. Obviously.

..Whatever makes you happy, whatever you want.

Om det är så jävla mycket fel på mig, stick då, försvinn. Som om jag någonsin behövde er ändå. (Fast jag förstår er. Jag orkar inte heller med mig.)

And I claw for solid ground.




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0