11 november 2010.

2010-11-11 12:36:46 Vardag 0 kommentarer.

Waiting for the right time to tell you how I feel,
and though I try to tell you that I need you, here I am without you.
I feel so lost but what can I do?
'Cause I know this love seems real, but I don't know how to feel.
Everything is alright since you came along,
and before you I had nowhere to run to, nothing to hold on to,
I came so close to giving it up.
And I wonder if you know, how it feels to let you go.
So change your mind and say you're mine, don't leave tonight. Stay.
We say goodbye in the pouring rain and I break down as you walk away. Stay. Stay.
All my life I've felt this way, but I could never find the words to say; Stay. Stay. 
Stay with me. Stay with me. Stay, stay, stay, stay with me.


Jag drömde om dig inatt. Blev helt knäckt när jag vaknade och insåg att det var en dröm. Jag känner mig hjälplös, det finns inget sätt för mig att få tag på dig. Jag vet inte vart du är. Jag vet inte vad du gör. Lyssnade på en låt nyss och helt plötsligt slog det mig att texten passade perfekt på oss, den skulle lika gärna kunnat vara skriven om dig och mig. "We say goodbye in the pouring rain and I break down as you walk away". Hade jag vetat den stunden att det skulle bli såhär, då hade jag inte släppt dig. Jag hade hållit dig hårdare och viskat hur mycket jag älskar dig. Somebody else came along and took all the chances that I missed. Fan. Jag saknar dig. Jag vill hålla om dig, känna dina andetag. Jag kommer aldrig kunna leva med att jag lät dig gå, jag väntade för länge med att inse hur fel det var. Du är borta. (Kom tillbaka, du måste komma tillbaka). Jag skulle släppa allt nu, för att få vara med dig. Snälla.




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0