Alice i underlandet (3D)

2010-03-08 09:59:51 Filmtips 4 kommentarer.

Se trailern...


Var alltså på bio med Ralle och hand bror i lördags och såg Alice i underlandet 3D. Riktigt bra film, måste jag säga, sådär skönt annorlunda. Filmen var inte alls vad jag hade förväntat mig, då handlingen skiljde sig mycket från den riktiga Alice i underlandet-berättelsen. Tim Burton (regissören) har i filmen blandat berättelserna om Alice i underlandet och Alice i spegellandet, vilket man inte alls blir särskilt förvarnad om innan man ser filmen. Själv har jag läst Alice i spegellandet, men jag kan tänka mig att om man gillar Alice i underlandet och inte känner till Alice i spegellandet så kan filmen bli något av en besvikelse, perhaps. 

Nåja, filmen uppfyllde inte riktigt mina skyhöga förväntningar, men det är definitivt en film som ska köpas när den kommer på dvd! Burton gjorde ett bra jobb, och jag är inte alls besviken. Däremot så var det väl en aning överskattat att se den i 3D, då jag hade förväntat mig mer på den fronten, men som sagt - jag är inte alls besviken.

Skulle nog vilja säga att den var ganska AWESOME ändå. Ja, jo. Tycker definitivt att den är sevärd, så spring till närmaste biograf allihop! Do it. Run Forrest, run!




Kommentarer
moa skrev:

va den bra ? :D



svar: hehe , den är värd att se!

2010-03-08 10:05:30
http://moasplace.blogg.se/



matilda skrev:

ska se den då alltså?! :)

2010-03-08 10:22:17
http://matildakristinaa.blogg.se/



moa skrev:

svar: hihi vill se den :)



haha ja ? vart kollar man annars ? ;)

2010-03-08 10:31:54
http://moasplace.blogg.se/



dorion skrev:

åh, jag vill också se!!

2010-03-08 11:02:08
http://www.daredesign.se/





Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0