Stockholm, baby!

2010-03-06 23:06:41 Vardag 0 kommentarer.



Spenderar helgen i Stockholm med denna wünderbara pojke! Trevligt det, jag trivs enormt bra här måste jag säga. Bor hemma hos syster också, så det gör det hela tusen gånger bättre! :)

Igårkväll satt vi på systers jobb och drack lite, medans vi väntade på att hon skulle sluta. Däremot så var jag trött redan vid 10, så de följande tre timmarna var inte alls särskilt roliga, haha... Idag var jag och Ralle på stan och kollade runt, shoppade lite och så. Kände mig väldigt duktig som bara gjorde av med 550 kr! Så olikt mig. Fick dock med mig en tröja och en klocka hem, båda välbehövda! :) Awesome me. På kvällen blev det bio med Ralles bror också, Alice i underlandet 3D. Nice som fan. Jag är så snygg i 3D-glasögon!

Imorgon blir det att umgås med syster och kanske ner en sväng på stan igen, we'll see. Sedan tillbaka till Gotland på kvällen of course.





Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0