I told myself I won't miss you, but I remember what it feels like beside you.

2010-03-13 17:07:05 Vardag 2 kommentarer.

Nej, du skulle väl inte fortsätta vara sån, eller?
Same shit as always. Och jag är så jäkla trött på det.

Well, well, tog mig nästan igenom hela praktikdagen! Traskade hem en timme tidigare, mest för att slippa stressa med dusch och så, but still. Nu sitter jag och slappar, ska snart slänga i mig mat och hitta kläder osv. För övrigt så ville Morgan också hänga på ikväll, så det blir nice! Jag, Marre, Adrian och Mogge. (Jag och Marre ska förresten dansa rumpan av någon, men ssshh, det är hemligt ;). Bli bara inte förvånade om ni ser en ensam rumpa ligga någonstans på Hamnplan!). Humor ja.




Kommentarer
jelena skrev:

hur är det :)?

2010-03-13 22:05:28
http://saavurdic.blogg.se/



ella/della skrev:

hur mår du ?

2010-03-14 15:26:13
http://grisflygarna.blogg.se/





Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0