2 mars 2010.

2010-03-02 12:18:57 Vardag 2 kommentarer.

Sitter här i sängen hemma hos Rasmus och väntar på att han ska vakna. Själv känner jag mig ganska rastlös, faktiskt. Småhungrig också. Snart är det nog dags att hoppa lite på honom så att han kommer upp, haha. ;) Nejdå, så evil är jag inte. Inte alltid i alla fall.

Senare idag, när jag fått upp Rasmus that is, blir det ut och fota massa, wiie. Så sjuuuukt roligt. ♥

Förresten, har ni någonsin drömt en riktigt hemsk mardröm, en såndär som verkligen stannar med er resten av dagen? Jag hade en imorse. Drömde att min syster dog, och när jag vaknade så grät jag. Usch.




Kommentarer
sava skrev:

kul att fota !

har du en systemkamera ? (:



jag har drömt massa hemska mardrömmar, jag har verkligen problem med det.

Kan vakna mitt i natten av att jag gråter, eller att jag skriker rakt ut!

läskigt är det !

2010-03-03 17:42:22
http://ssavah.blogg.se/



Alexandra skrev:

Meeen, inte drömma såå. :(

Jag är här iaf. :)

2010-03-04 00:48:25
http://missypink.blogg.se/





Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0