1 mars 2010.

2010-03-01 21:53:01 Vardag 0 kommentarer.

Tänk att det redan har gått två månader på det nya året! Bara tio kvar, hah. Det har gått fort, inte sant? Well, well.

Sitter hemma hos Rasmus ute i Näs nu, han pluggar och jag sitter vid datorn. Tummen upp för det, va. Tidigare idag träffade jag Marre en stund, och sedan Ralle. Vi, jag och Ralle alltså, bokade stockholmsresan och bion (äntligen fick vi det gjort, haha)! Så på fredag bär det av hem till älsklingssyster ♥, jag längtar. Fick även låna hans systemkamera igen, så de närmaste dagarna kommer man nog inte kunna se mig utan den i släptåg. Fucking awesome in my opinion. :)




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0