I'm not the brightest lamp in the room...

2010-06-27 21:20:21 Vardag 0 kommentarer.

Haha, fin rubrik.

Men seriöst, ibland kan man undra vad min hjärna sysslar med istället för vad den borde göra...
1. Spenderade ca 9 timmar med att försöka installera ett spel på min dator, innan jag kom på att köra det som Administratör. Så lätt var det att fixa. (Rasmus var med på de första 6 timmarna, så tji på honom också!)
2. Letade runt halva Stockholm efter en modell på bh som jag redan hade hemma och alltså inte behövde köpa.
3. Dessutom så glömde jag mitt leg hemma idag när jag skulle ut och käka, men ändå tänkte jag ta cider. Fint, fick gå hem och hämta och sedan gå tillbaka.

Livet är bra härligt ibland.




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0