I'm so moving on, yeah, yeah.

2010-01-02 18:29:27 Vardag 0 kommentarer.



Januari 2010. Tvåtusentio. Eller säger man tjugohundratio? Jag blir så irriterad, vet aldrig vad jag ska säga. Nytt år är det i alla fall, det kan vi väl vara överrens om?! :) Mjau.

Nyårsafton blev bra, faktiskt. Började ute i Rone, hemma hos Jonas tillsammans med Rasmus, Nelly, Josef och Morgan. Sex pers, allt som allt. Vi åt middag, spelade lite guitar hero och hällde i oss en del alkohol. Runt klockan halv 11 så fixade jag, Rasmus, Morgan och Nelly skjuts in till Visby och yrade runt på hamnen en stund innan vi drog till McDonken för att jag skulle träffa Sandra. Mm, believe it or not. Sen blev det lite efterfest hemma hos Stoffe, med William, Morgan, Aron och några jag inte vet vilka det var. Soft, indeed! Gissar på att klockan var runt 2-3 när jag och Rasmus gick hem till hans lägenhet. Sedan somnade vi, när klockan var 8-9 på morgonen. Vi hade det rätt mysigt där på morgonkvisten, pratade en hel del om allt möjligt. Ni anar inte hur bra det kändes. 

Hoppas ni andra hade en bra nyårsafton också.




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0