Yeah, right, great, if you're so good, explain the shit stains on your face.

2010-02-17 16:30:58 Vardag 2 kommentarer.

Bra dag? Nja, inte sådär överdrivet. En stressad pojkvän som hade försovit sig var det första man mötte imorse, no good. Därefter gick jag iväg hungrig till skolan och försökte anstränga mig och koncentrera mig, utan att lyckas. Inte var det ätbar mat i skolan heller. ÅH! Nåja, jag höll humöret uppe relativt länge. Att andra inte är riktigt lika mogna kan jag inte rå för, men som tur var så fick jag gå hem lagom när det brast. Eh, eller, fick och fick... 

Nu ligger jag här i sängen, smått irriterad och med en fruktansvärd huvudvärk. Stressad över skola, praktik och jobb är jag också. Jag ska ta tag i det, jag ska. Senare. Nu ska jag nog sova istället. Kanske sätta på någon lättsam komedifilm. 

All for now, folks.




Kommentarer
ISABELLES FOTOBLOGG skrev:

ska vi följa varandra via bloglovin? :)

2010-02-17 19:34:42
http://iisssabelle.blogg.se/



Dennis skrev:

Hej! Allt bra? :D

Ha en bra dag :)

2010-02-18 04:05:33
http://daahlbom.blogg.se/





Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0