What I wouldn't do for you, love.

2010-02-01 23:58:20 Vardag 1 kommentarer.

Popcorn och saft låter inte helt fel nu. Nej, det skulle vara väldigt gott, faktiskt. Måste dock ta mig i kragen (hur nu det ska gå till, jag har väl ingen krage på mig?) och gå och lägga mig. Min älskade pojkvän ska komma hit imorgon bitti, om han kommer upp ur sängen vill säga, klockan halv sju och väcka mig. Bara för att vi ska äta frukost tillsammans (när jag egentligen är ledig och kan sova hur länge jag vill). Visst är vi söta, va?

God natt. Over and out.




Kommentarer
Marina skrev:

Du hade en väldigt snygg design på bloggen!

2010-02-02 11:22:57
http://negatiive.devote.se





Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0