22 februari 2010.

2010-02-22 17:48:51 Vardag 1 kommentarer.

Jag känner att jag är otroligt aktiv på min blogg... Ett inlägg varannan dag ungefär, haha. För att sammanfatta de senaste dagarna lite kort;

I lördags åkte jag och Marre hem till Tubbe på Harry Potter-maraton med lite annat folk. På åtta timmar tog vi oss dock bara igenom två filmer, konstigt nog... Runt klockan fyra på morgonen fick vi för oss att hem till Visby igen, vilket var ca 1,2 mil. Smart, va? Nåja, vi hade 8 km kvar när jag ringde Rasmus och bad om skjuts. Mina fötter var genomfrusna och sådär lagom blöta. Ehe.

Idag har jag varit vid tandläkaren, woho! Det är så himla kul att gå dit. Not. Fick gummisnoddar i käften som ska sitta där i minst 12 veckor, awesome indeed... De bra nyheterna är att när gummisnoddarna är färdiga så är jag i stort sett klar med min tandställning. :) Sure, jag har säkert flera månader kvar, men det låter ju inte som att den behöver sitta ett helt år till i alla fall. 

Ikväll ska jag troligen designa klart en bloggdesign, plugga massor och sakna Rasmus. Rolig kväll. Just shoot me.




Kommentarer
Amanda ♥ skrev:

häftig blogg du har :D

2010-02-22 18:28:19
http://ewesgitarrkompis.blogg.se/





Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0