You're such a dirty, dirty rockstar.

2009-09-25 16:54:13 Vardag 1 kommentarer.

5 veckor och 3 dagar kvar. Tiden går fort! Vi som inte ens har bokat båt och vandrarhem än... Hah, jag som brukar vara ute i så god tid annars. Jag längtar. Jag vill till Globen nu, jag vill se honom nu! Jag kan inte sluta tjata om det. Ni får ursäkta. ;)

Har ni sett/hört reklamen för Fritidsresor förresten? Ni som har det, vilket nog dom flesta har fast man inte minns det, har ni tänkt på vilken låt det är? Det är den där från moulin rouge! It's a little bit funny, this feeling inside... osv. Han som sjunger låter så sjukt flummig bara, så man tänker inte på att det är den låten! Haha, det är lite roligt. Faktiskt.

Som utlovat kommer citatet från Manson här (han är awesome!):
"I can, but do not need to defend myself And the absurd accusations that the average press has clinged onto. If we need a nude photo of me to prove that I am far different than the soon-to-be-murdered-in-their-home press has decided to fabricate, that is easy. But if one more "journalist" makes a cavalier statement about me and my band, I will personally or with my fans help, greet them at their home and discover just how much they believe in their freedom of speech. I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. Because I will make you say it. In that manner. That is a threat."
To hell med alla som pratar skit om honom, this one's for you. :)

Idag var jag med Marie en stund, sen med Ralle efter det. Gick på stan en sväng med båda, mys! Ralle är bäst i världen att gå på stan med. Wooh. Ikväll ska nog jag och Rasmus kolla på hockey, brrr.

That's all folks.


Mjau.





Kommentarer
Alexandra skrev:

Låten heter Your song. Elton John gjorde den från början. Ifall du ville veta... ;)

2009-10-07 12:16:50





Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0