Jag vill ha munkar, munkar, munkar med hål i!

2009-09-17 14:52:05 Vardag 1 kommentarer.

Ja, om det är någon sötsak jag är riktigt svag för så är det munkar. Munkar med hål, utan hål, med glasyr, strössel, socker, kanel, vaniljkräm eller whatever. Munkar! Bara inte sådana med choklad på, blev riktigt äcklad första gången jag åt en sån och har inte vågat smaka sedan dess. Haha. Rasmus och jag åkte runt hela Visby igår för att köpa munkar, var i 4 olika affärer och tillslut hittade vi rätt! :) Ibland är man bra konstig. Gick nyss och köpte ännu fler munkar. Haha!

Nu sitter jag och kollar på film, Center Stage, verkar bra hittills. Jag gillar dansfilmer. Någon som har sett den?

Ikväll ska jag iväg och kolla på någon föreläsning om spädbarnsmisshandel på almedalsbiblioteket, obligatoriskt för hela min klass, men kanske kan bli intressant. Who knows.

Ska även träffa älsklingsrasmus snart, plus att han ska sova hos mig ikväll. <3

Nu ska jag få lite mat i magen och sedan kolla färdigt på filmen. Puss på er!


Mjau.





Kommentarer
Malinne skrev:

Kan det vara ett släktdrag?Jag är oxå svag för dom men dock bara med choklad..Trodde först det var graviditetscravings men nu när nellie är ute är jag fortf svag för chokladdonuts ;) Ha en bra helg Kramar

2009-09-18 20:21:33
http://malinnes.blogg.se/





Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0