You'll be so far away.

2009-10-26 23:22:23 Vardag 0 kommentarer.

Hej då höstlov, where the fuck did you go? Var det inte nyss måndag, förra veckan? Antar att jag spenderade för mycket tid i sängen så att dagarna rann iväg. Men det var det värt. Rasmus hela veckan och massa filmer, det var mys. Någon dag ska det bli ett sånt där roligt inlägg där ni får veta vilka filmer, men inte idag. Orkar inte.

Spenderade lite tid med Anton idag, på lunchen. Först käkade vi på China, sen tog vi en fika på.. vad heter det.. Siesta? En latte satt inte helt fel innan psykologilektionen kan jag säga. Däremot så kissade jag nästan på mig. :)

Imorgon åker Ralle till stockholm för att praktisera där, I'm so happy for him! Han kommer tillbaka om två veckor, men det känns som mycket längre tid. Två veckor utan bästa vän. Han är paxad när han kommer tillbaka, så back off! ;) haha.

Nu ska jag nog ta bort smink och sedan inte gå och lägga mig.

"Razze! Lizette Hansson <3 säger (22:57):
Godnatt älski pälski, Du är allt jag vill ha, allt jag behöver för att överleva. Du är min, bara min och kommer alltid att vara min. Alltid du och jag, kommer aldrig sluta att älska dig. Du är det finaste som finns, finns inget annat som är bätre än dig. Jag älskar dig mest i världen och det vet du. Glöm inte det, varje andetag jag tar är för dig. Och varje gång du tar på mig blir jag så glad att jag inte kan hålla mig från att flina. Du är allt för mig. Alltid du och jag älski :)
"

- 5 MÅNADER. Idag. Rasmus Söderlund <3


Mjau.





Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0