It takes something more this time.

2009-10-04 22:15:11 Vardag 0 kommentarer.

Rasmus Söderlund <3

"If I could say what I wanna say,
I'd say I wanna blow you away
be with you every night
am I squeezing you too tight?
If I could say what I wanna see,
I wanna see you go down on one knee
marry me today!
Guess I'm wishing my life away,
with these things I'll never say.
"

( Liz har fina bröst! / Din pojkvän Rasmus Söderlund<3<3<3 )
Min kära pojkvän tvingar mig ha kvar det. Haha. :) Vi ligger i min säng och lyssnar på braig musik, och en hel del dålig också för den delen... Mys. Förresten så är det bara fem veckor kvar nu tills vi åker! Wooh. Vi längtar.


Mjau.





Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0