Hey, you, are you trying to be mean?

2009-10-07 11:07:14 Vardag 1 kommentarer.

"Marilyn Mansons spelning i Ericsson Globe den 9 november 2009 ställs in med anledning av ändringar i Mansons turnéschema. Biljetterna återköps senast den 7 december 2009, på respektive inköpsställe. Serviceavgiften  återbetalas ej." Otur. Det kommer ordna sig dock, han kommer komma tillslut och jag och Rasmus kommer vara där. Längst fram. Det kommer hända. Just nu ser det ut som att vi inte kommer få tillbaka pengarna för biljetterna, men det kommer ordna sig. Mm.

Igår gick jag och Ralle en sväng på stan. Köpte en mössa och matchande vantar, jättesött! Sen köpte jag såndär nödvändiga saker, som ansiktstvättgrej och p-piller... Inte lika roligt. Ralle gjorde av med lika mycket pengar som jag trots att han bara köpte en parfym (nej, den var inte billig, men den luktar sådär äckligt gott!).

Har bytt p-piller nu. Använde cerazette förut, minipiller, men efter att ha mensat i 5 månader så tröttnade jag. Kombinerade p-piller får det bli från och med nu. Cilest. Jag har höga förväntningar på dom, fan om jag måste byta igen! Biverkningar kan jag stå ut med, men inte i ett halvår! Gahh. Någon som har ett tips på bra p-piller / dåliga p-piller?

Ska iväg och stå på studie- yrkes mässan snart. Lura i massa nior att gå barn- och fritid. Mohaha! :)


Mjau.





Kommentarer
Alexandra skrev:

Mercilon28!! Dem har jag använt sen jag va 17 och dem har alltid funkat för mig utan några som helst bekymmer!

2009-10-07 11:53:49





Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0