Give me a smile, give me something to reach out for.

2009-10-28 00:12:19 Vardag 2 kommentarer.

Känner mig sådär glad idag. Eller nja, kanske inte glad, men positiv. Eller inte det heller, men ni vet. Jag har saker att se fram emot och för tillfället känns det till och med helt okej att gå till skolan. Skolarbetet kan ju gå och hänga sig, men det är skönt att träffa folk! Lite rutin igen och så. Mm. Man behöver något som får dagarna att gå. Något att hålla fast i. Något som gör en glad, om bara för en stund.

Gick en sväng på stan med Marie idag, var inte så hemskt spännande.. Hittade inget bra. Trevligt att träffa henne bara.

Ska snart ta mig i säng. Har inte orkat äta idag, förutom mackan imorse, så det börjar kurra lite nu. Stackars monstret i magen som sitter där och gnäller, men too late now! Han får vänta tills imorgon bitti. Då ska jag minsann trycka ner så mycket så att han kvävs. Haha. Gud vad hemskt det lät. Det jag försöker säga är att jag väntar med ätandet till imorgon och äter extra mycket då, men det lät inte lika roligt...

God natt på er, sov sött!


Mjau. ♥





Kommentarer
Bloggland skrev:

Själv har man lov denna vecka! :D

2009-10-28 00:26:28
http://bloggland.blogg.se/



Marie skrev:

Men godiset var iaf gott ;) . HAHA, jag typ dör av skratt xD (jag tyckte monstret lät kul) xD

2009-10-28 00:58:05





Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0