Höstlov, finally.

2009-10-18 02:43:25 Vardag 0 kommentarer.

Wooh! Höstlov. 9 lediga dagar som jag vet kommer gå alldeles för fort, men det känns skönt ändå att veta att det är en hel vecka då man inte behöver ta sig till skolan på morgonen. En hel vecka då man har tid att göra alla gamla läxor utan att få nya varje dag. Inte för att jag kommer göra alla gamla läxor, men det trodde ni nog inte heller, va? Haha. 9 dagar. Sen sover man väl ca hälften, så 4½ dag då man kan slöa på annat sätt. ;) Yes.

Det börjar bli en vana att skriva om vilka filmer jag har sett nu... jag har inte mycket annat att berätta. Såg på hockey igår, sen hem till Rasmus och kollade på film. Idag var jag hos Ralle hela kvällen. Vad gjorde vi? Jo, kollade på film. Film, film, film, film, film... Bla bla bla. Jag och Rasmus såg Horror in the attic (skräck, 2001, med bl.a. Seth Green). Den var dålig måste jag säga, jag förstod den inte. Den var vimsig och seg och, usch. Idag såg jag och Ralle först Ice age 3: Dawn of the dinosaurs (barn/familjefilm, 2009). Den var faktiskt ganska rolig! Satt och småskrattade lite då och då, både jag och Ralle. :) Inte lika bra som ettan dock, men bättre än tvåan i alla fall. Tycker jag. Efter det såg vi Exorcisten (skräck, 1973). Jag har velat se den filmen hur länge som helst, eller ja, några år i alla fall... det har bara aldrig blivit av, trots att jag har hört att den ska vara riktigt bra. Det var den faktiskt. Bra, alltså. Riktigt bra. Dessutom så var den läskig, haha. Ralle fick skjutsa hem mig för att jag inte vågade gå hem själv sen. Om man är lika seg som jag och ännu inte har sett exorcisten, SE DEN! :)

Horror in the attic
Ice age 3: Dawn of the dinosaurs
Exorcisten



Mjau.





Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0