Skolkoma?

2009-11-03 11:34:36 Vardag 0 kommentarer.

Sitter i skolan, på lektion, ska egentligen försöka skriva en jobbansökan men det går inge vidare. Samtidigt sitter jag på Facebook och pratar med Jenny som sitter bredvid mig. Jag är så duktig på det här med skolan... Skoltrött räcker inte till. Trött, nja. Död är mer korrekt. Eller, koma kanske. Haha. Efter att ha varit skoltrött hamnar man i skolkoma. Kan man säga så, tro?

Efter skolan idag ska jag förhoppningsvis träffa älskling, men vi får väl se. Inga planer för övrigt. Spännande som vanligt, jao.


Mjau.





Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0