Nya skor, jatack!

2009-11-06 16:30:19 Vardag 0 kommentarer.

Hur kommer det sig att jag alltid ska ha sån beslutsångest? Hm. Är sjukt sugen på att köpa nya skor, framför allt stövlar. De på bilden är väl de jag har kollat mest på, kan dock inte bestämma mig för vilket par... Som det ser ut nu blir det troligen de till vänster. Vad tycker ni? ;o

Sitter och väntar på att Rasmus ska komma hit nu :) roar mig med att kolla på One tree hill sålänge. Sjunde säsongen är inte en av de bästa, måste jag ju erkänna. I och för sig så tycker jag inte att serien är så överdrivet bra över huvud taget, lyckas inte riktigt fastna. Ändå har jag sett 6 säsonger (plus 6 avsnitt av sjunde säsongen). Bara för att.


Mjau.




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0