Noll kondition?

2009-11-05 22:10:19 Vardag 0 kommentarer.

Haha, hade dansträning ikväll. Det märktes verkligen att jag inte har haft någon träning på tre veckor, för usch vad jobbigt det var! Vanligtvis brukar passen gå ganska fort, en timme springer iväg som en stucken gris och det är aldrig sådär överdrivet jobbigt. Idag kände jag efter en halvtimme att jag inte orkade mer - mina ben ville verkligen inte hänga med längre! Haha. Till nästa år funderar jag på att försöka spara ihop till ett årskort på Visby träningscenter, det vore så himla roligt att kunna gå och träna precis när man ville. Synd att det är så dyrt bara, vad ska jag få alla pengar ifrån liksom?

Nu ska jag nog försöka få igång ett avsnitt av One tree hill, annars blir det väl en film innan sovdags. :)
Natti natti!


Mjau.





Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0