Marked for life.

2009-11-01 23:11:31 Vardag 1 kommentarer.

Tatuerade mig i fredags! :) ser ut exakt såhär (som bilden över). Fett nöjd, den är skitsnygg! Hade förväntat mig att det skulle göra jätteont, men det var sådär sköntont, en kliande kittlande ajkänsla. Ungefär. När jag gick därifrån ville jag göra mer, men det får nog vänta ändå... haha. Just nu känns tatueringen som ett stort blåmärke. Mindre nice. Innan tatueringen gjordes i fredags var jag och Mami och fikade, det var mys! Sen på eftermiddagen gick vi på stan i några timmar och kollade runt och shoppade lite. Det var en bra fredag, en jättebra fredag. På kvällen var jag hemma hos Rasmus på familjemiddag, det var trevligt det också. God mat och öl och cider och godis och glass. Mmm.

Lovade Morgan att skriva ett inlägg ikväll, so here it is. Jag har varit slarvig med det i några dagar... Men som om man behöver be om ursäkt för att ha ett liv utanför datorn? ;)

Nu ska jag och älsklingsrasmus iväg och köpa läsk, det har jag bestämt.

Puss på er, och god natt!


Mjau.





Kommentarer
Morgan skrev:

Wiihoo:D

Nu vill vi se bilder på tatueringen:D

2009-11-01 23:21:49
http://bitoklandmofo.blogg.se/





Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0