Knorrvaccin.

2009-11-20 22:40:30 Vardag 1 kommentarer.

Mm, jag har blivit så himla trött på alla som skriver att de tagit sprutan mot svininfluensan! Gahh, vart man än läser så är det folk som tagit den, blivit sjuka av den och buhu så synd det är om befolkningen. Eller hur, va? Hur många är intresserade av att läsa att jag tog den igår och mår halvkasst idag? Mm. Mitt ena öga är svullet, för övrigt är det feber och illamående samt extrem smärta i armen... Nu är det bara att vänta på en knorr. Någon som fått sin än? :)

Förresten så lyckades jag bra med muntliga redovisningen på Svenska B nationella - MVG! Woho. Anyways... Nu ska jag och älsklingsrasmus lägga och och kolla på film. ♥ God natt.




Kommentarer
Morgan skrev:

Lika svullet som när du blivit myggbiten hemma hos mig i somras?:P

2009-11-20 22:53:50
http://bitoklandmofo.blogg.se/





Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0