5:e november '09

2009-11-05 11:58:11 Vardag 1 kommentarer.


Ledig idag! Skönt. Försöker ta mig upp ur sängen och klä på mig nu, har i alla fall lyckats få på mig en strumpa. När jag väl fått på mig kläder, och möjligtvis fått i mig en kopp te, ska jag hem till Jenny en sväng. Ska få massa filmer av henne :), måste ju mata min nya hårddisk med något... Haha.

Nu är det bara en vecka kvar tills min älskade syster kommer hit! <3 Jag som inte ens har köpt en present än. Shame on me. Det är inte det att jag inte letat, jag har bara inte hittat något bra. Hm.

Nej nu får jag skynda lite, sa att jag skulle komma runt 12 - halv 1..


Puss och Mjau. ♥





Kommentarer
Carolinhe <3 skrev:

du är söt (: <3

2009-11-08 14:18:48
http://carulinhe.blogg.se/





Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0