When I dream, I'm doing you all night.

2009-05-25 22:53:45 Vardag 0 kommentarer.

I lördags var jag med Marre på dagen och Anton en stund på kvällen, innan jag gick och mötte Söderlund vid båten. Jag var överdrivet trött redan klockan elva, men varken jag eller Söderlund lyckades somna förrän klockan var runt tre - halv fyra, I think. Vi vaknade i bra tid igår, men somnade om flera gånger så klockan hann bli typ 2-3 innan vi kom upp... Oops. Äsch, när det är söndag så får man sova länge, speciellt när man var vaken halva natten. Haha.

"-Jag ska hålla tassarna borta.
-Men, du får tassa på mig..."
Haha, så jävla söt.


Idag var jag vid tandläkaren, fick tandställning på underkäken också, så nu sitter jag mest och är missnöjd och har ont. Var med Söderlund idag också, på eftermiddagen/kvällen, ovanligt va? ;) Haha. Skola imorgon - BAJS. Studiebesök, tråkiga lektioner och betygsnack på matten. Great, huh?

Åhh, jag kan inte rå för det, du gör mig glad. Jag vill släppa alla tvivel och bara låta dig göra mig lycklig. Jag vill våga.

Nu ska jag sova, eller ja, försöka i alla fall.
God natt, sov sött, dröm om småkryp du mött.


Mjau.





Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0