I kinda like it 'cause I feel right at home.

2009-05-22 16:54:44 Vardag 0 kommentarer.

Jag måste erkänna att jag känner mig duktig idag. När klockan var halv elva imorse, på en ledig dag, så hade jag redan hunnit duscha, lösa ett sudoku och dricka kaffe. Jag är lite förvånad faktiskt, haha. Just nu sitter jag bara och glor, tråkar och lyssnar på musik. Kom hem för inte så länge sen, varit och träffat Söderlund och Aron en sväng :). Vi hejar på dom imorgon när dom har rugbymatch, aight?

Imorgon ska jag leka med Marreplutt! Hon är bäst i världen. Det är sant. :)

"Take me to the highest point of ecstasy
I've been loving you so long, I can't separate you from me
Hold me tight, hold me 'til I barely breathe
If I blink you might be gone, and I'd lose a part of me, the very best of me
"


Mjau.





Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0