You took for granted all the times I never let you down.

2009-03-22 18:47:50 Vardag 0 kommentarer.

Jag är grymt trött, somnade nog inte förrän halv fem imorse och sen vaknade jag vid halv 10 - 10 någonting. Ca 5 timmars sömn. Great! Snäll som jag är så höll jag Jens vaken hela eftermiddagen också typ. Runt klockan tre så gick jag ut och gick en sväng, hittade lite rinnande vatten och satte mig ner och kollade på det i 25 minuter! Det var mysigt, faktiskt, man fick vårkänsla.

Igår hade Micke 18års-fest :) jag, Jens, Sara och hennes pojkvän gick dit runt 8 - halv 9. Det var relativt kul, vi stannade i alla fall ganska länge, hehe. Dom fick med mig i klädpoker, believe it or not, men jag blev bara av med lånade kläder. Alla mina egna var kvar på, haha! Jag förstår fortfarande inte hur poker går till, så jag hade nog tur som klarade mig så pass bra ändå.

För övrigt så har jag planerat att tatuera in vivere militare est på magen, nice!

PUSS!

· Liiz hjärta Ralle, 777 dagar ♥

· Guru Josh Project - Infinity 2008 ♫

· 81 dagar till skolavslutning & sommarlov :)

· 96 dagar till Metaltown (?)

· 236 dagar tills jag är 18





Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0