Jag trampar runt i resterna utav vårt liv.

2009-03-29 23:35:43 Vardag 0 kommentarer.

Jag hatar när man ska ställa om klockan till sommartid från vintertid, man missar ju en hel timme. För att komma i säng i klok tid måste man alltså gå och lägga sig en timme tidigare än vanligt, hah! Good luck säger jag bara.

I fredags var det fest med Milla, Malin, Vanessa och Maria (och såklart annat okänt folk). Det var riktigt roligt faktiskt! Lördag - söndag var jag med Ralle, gick på stan och lite sådär. Dessutom så möblerade vi om i hans rum idag, det blev skitbra! Imorgon ska jag på stan med Marre och shoppa upp lite mer av mina pengar, yay.

Förresten så är Mansons nya låt, We're from America, skitbra! Jag ser fram emot hans nya album. Hans röst blir bara härligare med åren, så det kommer bli grymt. <3 "We're from america, we're from america, we turn litterature into litter. We're from america, we're from america, we believe in being a quitter. I'm in recovery, I'm in recovery, I'm in recovery."

Psst, har ni lagt märke till att man nu kan lyssna på musik på min blogg? Dom senaste 5 bra låtarna jag har skrivit med i mina inlägg finns att lyssna på i menyn! :)

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa min favvobok (Räcker det om jag älskar dig?), puss på det!

Mjau.

· Liiz hjärta Ralle, 784 dagar ♥

· Marilyn Manson - We're from America ♫

· 74 dagar till skolavslutning & sommarlov :)

· 229 dagar tills jag är 18





Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0