Everything in sight is made of stone.

2009-03-16 19:43:47 Vardag 0 kommentarer.

"Vi snackar aldig, vilket gör att jag egenligen inte känner dig. Visst jag vet att du heter Lizette hansson och bor någonstans i stan. Men mer än så känns det inte som att jag känner dig. Tex så vet jag inget om vad som har hänt under den senaste månaden för dig. Jag vet inte hur du mått på sjukt länge. Jag vet inte ens vad jag kan snacka med dig om. Jag vet inga av dina intressen eller något....... Vi har kännt varandra i flera år men vi är som helt okända personer för varandra."

Jaja, jag är iskall, jag släpper inte in folk och jag litar inte på någon. När jag väl försöker så får jag inte ett skit tillbaka oftast. Ni känner inte mig, ingen gör det. Det är mitt val, det är bäst så. Det betyder inte att jag inte behöver er. Det betyder inte att jag inte känner mig ensam. Det betyder bara att man kanske behöver lägga ner lite mer tid på att lära känna mig istället för att ge upp. Men jag är kanske inte värd den tiden, vad vet jag? Skitsamma, it's your lost. I guess.

- - -

Helgen var nice för övrigt. I fredags var jag med Jens, träffade Micke och drog ut med Milla och Malin till follingbo en stund. I lördags hade Jonas 20års-fest så jag gick dit med Nelly och Ralle, den var ganska lam, men det var kul att träffa folket igen. Jag har alltså varit översocial i helgen! :) I söndags så var jag med Ralle och tog det lugnt bara...

Tack för kommentarerna på förra blogginlägget förresten! :)

Puss.

o
Liiz hjärta Ralle, 771 dagar ♥
o The killers - Somebody told me ♫
o 87 dagar till skolavslutning & sommarlov :)
o 102 dagar till Metaltown (?)
o 242 dagar tills jag är 18





Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0