Om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt.

2009-03-31 11:58:45 Vardag 0 kommentarer.

Nej då, jag har inte lyssnat mycket på Håkan Hellström dom senaste dagarna, inte alls. I dom flesta låtarna låter han mesig och texterna är konstiga, men det finns en del låtar som jag verkligen fastnat för.

Jag kanske ska påpeka att det här inlägget inte kommer bli särskilt intressant, så att ni vet att ni inte behöver läsa det. ;) Just nu sitter jag i skolan och har svenska, men jag har ingen lust över huvud taget till att göra det vi ska, så det får bli det här istället! Haha. Great, yes.

Och jag vågade aldrig hålla din hand
Vi är inte såna som i slutet får varann
Och alla bara pratar "är det sant" och "jag har hört om dig"
Jag kommer aldrig tillbaka hit igen
Jag hade hoppats på något.

You'll never be friends. You'll be in love 'til it kills you both. You'll fight, and you'll shag, and you'll hate each other 'til it makes you quiver, but you'll never be friends.

... och jag vet inte hur fan jag ska orka med det här.




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0