I'd lie even when the truth sounded better.

2009-03-19 14:57:33 Vardag 0 kommentarer.

Ledig idag, skönt som attan! Klockan är halv 3 och jag har fortfarande inte tagit mig upp ur sängen, så det är väl dags snart antar jag... Ska va med Marre sen när hon slutar, yay! Ikväll är det dans också och förhoppningsvis blir det en roligare koreografi än dom senaste två gångerna, för då var jag verkligen uttråkad. Inte länge kvar till dansuppvisningen nu nej, ca en och en halv månad bara. För att vara ärlig så känns det lite nervöst, eftersom jag inte kan ett dugg av det vi har gjort. Det är en sak att göra det på träningarna, då slipper man ju komma ihåg allt, haha. :)

Oh, förresten! Guess what? Jag är sjuk. Jag har inte varit sjuk på evigheter, men nu kunde jag tydligen inte slippa undan längre... Eller nja, jag är inte jättesjuk i och för sig, bara ont i halsen och sådär. Det går nog över snart! Jag tror att om man tänker att man inte är sjuk så är man inte så sjuk, om man däremot går och tänker att man mår jättedåligt så blir man bara sjukare än man egentligen är. Så ja, jag får väl vara positiv; jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk! Haha, undrar om det hjälpte? ;)

Igår träffade jag syster en stund på kvällen, mysigt mysigt. Jag behöver väl inte ens försöka påstå att vi betedde oss som normalt folk, för ingen tror nog på det ändå... Haha! För dom som inte visste det så är min syster en groda. Det är sant.

Idag har jag ändrat om lite på min blogg. I like it, det är bra med lite förändringar ibland har jag hört. En del gamla inlägg ser helt konstiga ut nu, men det orkar vi inte bry oss om, eller hur? :)

Puss.

· Liiz hjärta Ralle, 774 dagar ♥

· Mando Diao - Dance with somebody ♫

· 84 dagar till skolavslutning & sommarlov :)

· 99 dagar till Metaltown (?)

· 239 dagar tills jag är 18





Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0