This doesn't even feel like falling.

2009-06-25 21:37:39 Vardag 0 kommentarer.

Ärligt talat så funderar jag på att gå och lägga mig och sova snart, trots att klockan är strax innan halv tio. Det är inte överdrivet roligt att sitta vid datorn och göra ingenting, faktiskt, så man kan väl lika gärna sova bort kvällen och vakna i klok tid imorgon istället? Ja inte vet jag. Är ganska trött dessutom, mest i fötterna dock, haha. Jag var med Marie hela dagen idag och vi gick jättemycket, så mina fötter är inte det minsta glada på mig nu kan jag lova. Ska vara med henne imorgon också, sola i almedalen. Mysigt! Jag hoppas på att bli lite brun i år, istället för att komma tillbaka till skolan i augusti och se ut som en blekfis som suttit inne hela sommaren. Hoppas ni hejar på mig, för det kan behövas. ;)

Igår var jag med Ralle, käkade på donken (och fick ett till såntdär jättesnyggt glas, ni vet). Vi satt även hemma hos honom och latade oss i flera timmar, pratade och så. Det var mysigt! Han är jättebra, ifall ni inte visste det. Jättejättebra.

But I'm the one that let you go.
I'm so sorry, I know I hurt you.

I helgen ska jag hem till Rasmus ute i Näs. Jag är inte överdrivet pepp på det, men jag gör det för hans skull I guess.

· Metro Station - Now that we're done ♫
( http://open.spotify.com/track/3gkA56EetxvH0WyWxR4iAu )


Mjau.




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0