It's only temporary, this will not last forever.

2009-06-15 10:42:22 Vardag 0 kommentarer.

Första dagen på sommarlovet, (om man inte räknar med helgen, men det gör jag inte, för på helger är man ändå alltid ledig), och jag vaknar upp med ont i huvudet och ont i halsen. Inte nice! Dessutom så är jag ganska trött och fryser, så jag vet inte alls hur jag ska orka med det jag skulle behöva göra idag. Helst av allt skulle jag vilja ha en bra tv-serie att kolla på, en tallrik (eller fler :D) med kräm och en pojkvän som sitter bredvid och håller om mig. Det skulle göra dagen perfekt. Tyvärr så har jag inget av det, förutom kanske en bra tv-serie (som jag dock har kollat igenom flera gånger förut). Fail!

I helgen var jag ute i Näs hos Rasmus igen. Egentligen var det inte meningen att jag skulle följa med dit eftersom jag inte visste hur jag skulle kunna ta mig in till Visby igen, men jag fick nåt ryck i fredags och tog första bästa bussen dit ut ändå. På kvällen var det fest i bygdegården, det var skoj! Fick träffa Sandra igen också, det var sjukt länge sen :). Hm, resten av helgen gjorde vi inget särskilt. Vi var uppe kvart över nio på lördagen och städade bygdegården, sen var vi bara hemma hos Rasmus och tog det lugnt. I söndags, igår alltså, kom mami och Roy ut och hämtade mig och skjutsade in mig till stan igen. Så nu sitter jag här själv och har tråkigt. Jag saknar Rasmus. <3

Nobody wanna see us together, nobody thought we'd last forever
I feel them hoping and praying things between us don't get better
Boys steady coming after me, girls steady coming after you
But believe we're gonna fight, fight for our right to love
Nobody wanna see us together, but it don't matter no, because I got you


Mjau.




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0