Well, I'm not an artist.

2009-07-21 19:34:13 Vardag 2 kommentarer.


Kände mig lite kreativ idag efter att Rasmus åkt hem. Först fick jag för mig att jag skulle sminka mig, sådär helt utan anledning, bara för att det är roligt liksom. Tog mig väl ca en halvtimme-timme att få på allt, men bra blev det! Helnöjd. Efter det tog jag med mig kameran ut och gick en sväng, försökte ta lite bilder, men no inspiration there. Tre bilder blev det, plus en på mig själv. Det får duga för idag antar jag.

Hörde på tv förut om en tonåring som skaffat barn för att rädda livet på sig själv. "Jag orkade inte leva mer". Är det inte lite själviskt, va? Mm, visst, nu har hon något att leva för, men tänk om hon får tillbaka känslan av att inte orka leva mer då? Va? Stackars barn som får lida för det isåfall. Troligtvis så kommer ju inte hennes liv bli helt perfekt bara för att hon skaffar en unge, eller? Ska man inte ha kontroll över sitt liv innan man skaffar barn, istället för att skaffa barn för att få kontroll över livet? Hmm...

Nu ska jag springa iväg och va med Ralle en stund. Puss på er.


Mjau.




Kommentarer
Papps skrev:

Bra tänkt :-)

2009-07-22 10:17:47



Beatrice [foto, mode & vardag] skrev:

tack så mycket! :)

fina bilder här med!

2009-07-22 10:38:12
http://beattriicee.blogg.se/





Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0