And to you I owe a lot.

2009-07-09 01:19:02 Vardag 0 kommentarer.

Är jättetrött nu, ska sova strax hade jag tänkt. Har precis kollat på ett avsnitt av Buffy the Vampire Slayer, som mot förmodan var bra trots att jag har sett det avsnittet många gånger förut och egentligen inte gillar det särskilt mycket. Däremot så var det längesen jag kollade på Buffy sist, så det kan ju bero på det. :)

Buffy: - 
"So something ripped him open and ate up his insides..?"
Willow: - "Like an oreo cookie."

Dagen har varit bra för övrigt. Spenderade förmiddagen med Anton, ca 4 timmar, var nere på glassbaren och åt glass och sen åkte vi ut till högklint ett tag. Han var galen som stod precis vid kanten och jag skrek på honom varje gång han gjorde så, själv höll jag mig på bra avstånd och fick ändå lite panik, pga höjdrädsla. Det var ganska mysigt där ändå. Jag erkänner. På eftermiddagen kom Rasmus hem till mig, woho. Vi låg och myste i sängen, gick och köpte pizza till honom, låg och myste ett tag till i sängen, kollade lite på youtube och så. Great. Han åkte hem igen runt kl kvart i 10, sedan dess har jag inte gjort något. Förutom att kolla på Buffy, som sagt.

"So I put on my make up
put a smile on my face
and if anyone asks me
everything is ok
"

Igår var jag med Ralle, gick en sväng på stan, åt på Donken (fick ett till såntdär snyggt coca cola-glas), och åt glass på Glassigt två gånger. Det var mysigt, jag hade riktigt roligt faktiskt. Mmm.

Har hört att det ska regna och åska imorgon, så jag ska inte sätta foten utanför ytterdörren tror jag. We'll see.

Puss och godnatt på er.


Mjau.




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0