Pumpbolaget @ fidepuben.

2009-07-26 13:29:44 Vardag 1 kommentarer.


Bilderna är inte nya, alla togs 2008-08-14, men det kan ju va trevligt för er att se dom ändå... kanske.

I fredags var jag med Rasmus och hans vänner på fidepuben och kollade på pumpbolaget, ett coverband. Det var riktigt roligt! Har däremot inga bilder från kvällen, orkade inte släpa på kameran. Runt klockan fem gick vi hem till Aron på förfest, drack några öl och var allmänt sociala. Vad klockan var när vi skulle gå till Fide vet jag inte, men jag gissar på att den var någonstans mellan nio och tio. Haha. Det var segt att gå 6 km, eller hur långt dom nu sa att det var, jag är lat! Fick en ny bögkompis på vägen dit. Egentligen är han inte bög, och egentligen är han inte min kompis, men för kvällen fick han vara det. Egentligen var han bara fjortis och ganska blåst. När vi var på väg till Fide så sa han "Alltså, varför tar vi inte bara stadsbussen?" HAHA! Jadu, varför tar man inte stadsbussen när man är 7 mil ifrån stan? Bra fråga. Nej, nu ska jag inte vara elak, han var faktiskt jätterolig. Haha.

Pumpbolaget var bra, dom sjöng en hel del bra låtar som man kände igen. Några helt okända också. Jag har ingen koll på vad klockan var när dom slutade, men jag och Rasmus kom hem runt klockan halv tre. Han var elak och skrämde upp mig på vägen hem, pratade om spöken och massa. När man tror på spöken och går genom en kolsvart skog så är det verkligen inte rätt tillfälle att prata om sånt. Verkligen, verkligen inte.

I lördags gick jag upp klockan 6, åkte med bussen till Visby klockan 7 och jobbade sen i 8½ timme. Man måste vara stolt över mig för att jag orkade, eller hur?


Ska kila nu, måste tyvärr orka duscha snart. Puss på er.



Mjau.





Kommentarer
Alexandra skrev:

Så duktig såå min lilla älsk. ;)

2009-07-27 19:50:01





Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0