Memories sharp as daggers.

2009-07-13 09:35:57 Vardag 0 kommentarer.

Sitter och lyssnar på H.I.M nu och saknar Jonasfesterna lite (eftersom H.I.M alltid spelades då). Det är helt sjukt att det redan är 2-2½ år sedan vi hängde hos jonas på helgerna, drack mjöd och var allmänt störda. Det känns som en evighet sedan. Ibland är det sämst att bli äldre, att förändras. Det blir aldrig riktigt samma sak nu, trots att det är samma människor, och jag saknar det som var då. Däremot så umgås man ju fortfarande med dom och det är awesome, något annat påstår jag inte. Nej. Hm. Ni förstår vad jag menar. I hope.

Har inte sådär överdrivet mycket att berätta om helgen. Träffade Marre en stund i fredags kväll, hämtade ut våra biobiljetter till Harry Potter och kollade på jättefina klänningar. I lördags jobbade jag och var med Rasmus, han var snäll och satt där vid mig hela tiden när jag jobbade, trots att det måste ha varit ganska tråkigt för honom. När jag slutade så gick vi till Hemmakväll och hyrde film, 5 skräckfilmer, men vi kollade aldrig klart på någon under kvällen. I söndags jobbade jag igen, sen hem och myste med Rasmus medan han kollade klart på ena filmen. När han åkte hem så gick jag till Ralle en stund och kollade på film, Frankenstein (den från 1931!). That's about all, spännande helg, I know.

Nu ska jag börja göra mig iordning lite, käka frukost och sen iväg till jobbet. Ska jobba 11-19 idag, vilket är ganska mycket med tanke på att man bara sitter av minst halva tiden. Ensam. Vi får hoppas på att det kommer lagom mycket folk! Efter jobbet ska jag vara med Rasmus, han ska sova här. :) <3

"With the venomous kiss you gave me,
I'm killing loneliness.
With the warmth of your arms you saved me,
Oh I'm killing loneliness with you.
"


Mjau.




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0