I'm strong on the surface, not all the way through.

2009-07-20 12:39:48 Vardag 0 kommentarer.



Oh, look, första bilden jag har lagt upp på bloggen - någonsin. Haha. Fest hemma hos David i lördags, eller vad man ska kalla det, det var ganska segt. När jag, Marie, Rasmus och Aron kom dit så satt resten av folket och kollade på någon video på youtube - vilket dom sen fortsatte med tills jag och Marie sa till dom att ta på lite musik istället. Drygt. Däremot så måste det ju ha blivit roligare sen, för när klockan var ett så hade jag fortfarande ingen tanke på att gå hem. Men, å andra sidan, vad blir inte roligare när man har både öl, vin och absinth i kroppen? Haha. :)

För övrigt så är jag ännu med Rasmus. Han kom i fredags kväll och åker hem imorgon (tisdag). Det är mysigt. Inte att han åker hem alltså, utan att han är här. Inte att han åker. Igår tog vi det lugnt, myste och kollade film typ. Slappade som fan! Idag vet jag inte vad vi ska hitta på. Märks väl.

Nu ska jag ta och klä på mig. Och pussa på Rasmus.


Mjau.




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0