I want you to notice.

2009-07-09 20:45:18 Vardag 0 kommentarer.

Jag vaknade imorse, runt klockan halv tio, och jag minns att det första jag tänkte var att jag inte orkade en ny dag. Ca fjorton timmar kvar tills jag skulle vara trött och kunde få gå och lägga mig igen. Det första jag gjorde när jag vaknade var att längta tills dagen var slut. Utan anledning, antar jag, för jag har inget som händer under morgondagen som jag ser fram emot heller. Jag vill inte att idag ska ta slut för att jag vill att imorgon ska komma. Jag är säker på att imorgon också kommer att vara en värdelös dag. Men jag känner nog lite hopp ändå, för kanske är det bättre väder imorgon. Kanske kommer jag inte undvika att träffa folk. Nej, jag kanske träffar någon och umgås imorgon. Kanske är jag glad. Tänk om jag inte ens har något emot att vakna på morgonen. Tänk om jag vill upp ur sängen och möta dagen.

Idag är en pannkaksdag. En riktigt onyttig sådan dessutom! Åt pannkakor till mat, med både glass och socker och sylt på (lite för sliskigt, det erkänner jag). Snart ska jag trycka i mig några chokladpannkakor också, som efterrätt eller något, yummy! Antar att jag slänger på lite glass där också. Glass är himla bra att ha hemma ibland, tycker ni inte? ;)

Kolla in den här förresten, sjukt rolig:

http://www.youtube.com/watch?v=FzRH3iTQPrk&feature=PlayList&p=BA1BEBA9655C60B8&index=0&playnext=1



Mjau.




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0