I ain't never gonna shut you out.

2009-07-30 21:55:07 Vardag 1 kommentarer.


Äntligen tog jag mig tid att skriva ett nytt inlägg (eller ja, tid har jag haft, det var bara orken som saknades egentligen). I söndags var jag med Ralle, gick på stan en sväng och åt på MAX. Dessutom så köpte han nya skor till mig, bäst som han är, men jag ska betala tillbaka. Jag lovar. Det hade varit synd att inte köpa det enda paret skor jag hittar som faktiskt passar, haha! Var med Ralle i tisdags kväll också, och i onsdags. Mycket blir det. :)

Hmm, har även gått och blivit sjuk. Förmodligen feber till och med, men jag vågar inte kolla efter. Jobbar hela dagarna också, inte nice. Är sjukt trött när jag kommer hem på kvällarna, med tanke på vilket segt jobb jag har och att jag mår dåligt. Can you blame me? Ska försöka tvinga iväg mig själv till jobbet fredag, lördag och söndag också innan jag har en hel dag ledigt. Jag längtar.

Har ni sett det där tv-programmet Supersize vs. Superskinny? Ni vet, där en överviktig och en underviktig person byter diet ett tag? Hm, jag kollade lite på det förut och funderar nu på om jag ska testa. Inte att byta med någon, haha, men att äta som dom överviktiga. Alla påpekar ju att jag behöver gå upp i vikt, så varför inte testa? Att, under en period, äta alldeles för mycket. Det kanske funkar. Bara det inte lägger sig på magen. Då ger jag upp direkt, I swear!


Mjau.




Kommentarer
Marre skrev:

Vilka söta skor :) jag har tittat på dom och viljat ha dom :O

2009-07-31 13:27:40





Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0