Bloglovin'?

2009-07-22 20:11:04 Vardag 0 kommentarer.

Registrerade mig på bloglovin' nyss för att enklare kunna följa folks bloggar (och för att kunna se hur många som följer min med hjälp av bloglovin'). Har aldrig förstått vad det ska vara bra för förut, alltid lite skeptisk, men nu ska jag ge det en chans i alla fall! Verkar jättebra. Testa ni också, klicka här för att komma till sidan. :) Tyvärr så måste man lägga in en jätteful kod i ett inlägg, för att sidan ska kunna hitta bloggen. Eller hur det nu var. Inte världens undergång, men ändå. Undrar om koden verkligen ska se ut så eller om min blogg failar? Haha.


<a href="http://www.bloglovin.com/blogg/561293/vivere-militare-est-?claim=enukzruz63t">Följ min blogg med bloglovin</a>

Någon annan som använder sig av bloglovin', eller som inte gör det, och har några åsikter om sidan? :)


Mjau.





Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0