It took a lot of time getting it right

2009-01-24 22:08:03 Vardag 0 kommentarer.

Äntligen helg. Hela dagen idag har jag legat i sängen och slappat, kollat lite på Buffy the Vampire Slayer och så. Har tänkt att jag ska försöka kolla igenom säsongerna igen, men än så länge känns det lite segt. Jag vet inte hur många gånger jag redan har sett alla avsnitt - för många kanske, haha. Just nu är jag på andra halvan av säsong två, där det äntligen börjar bli bra. Första säsongen och halva andra är ganska sega, det är så många avsnitt som inte hör till handligen i serien, avsnitt som man kan se utan att ha sett tidigare avsnitt. Tråkigt. Ska köpa alla säsonger av Angel sen också, eftersom det hör ihop lite med BtVS. (Nej, jag ska inte köpa dom bara för att han är snygg, fast jag vet att du trodde det! ;) Haha).

För övrigt så har jag massor att plugga på fortfarande, 9 saker att göra innan sportlovet är slut. Jag har alltså fem veckor kvar på mig. Jag blir trött bara av att tänka på det, jag är verkligen lat! Jag skjuter bara upp saker hela tiden. Nej, ni behöver inte säga till mig att jag måste skärpa mig eller något, för det hjälper inte att folk tjatar på mig! Hm, så det så. Har haft praktik den här veckan som var, så har haft uppgifter att göra där också. Kommer att få ännu mer under dom resterande 4 veckorna... *suck*.

Förresten så är Ralle bäst och jag älskar honom jättemycket. Puss!

"I stood there feeling lonely and the tears began to poor. What else could I do?
I'd never felt like that before, so I cried an open river in the middle of the floor."


o Liiz hjärta Ralle, 720 dagar <3
o Alesha Dixon - The boy does nothing
o
138 dagar till skolavslutning & sommarlov :)
o 293 dagar tills jag är 18!





Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0