Winter wonderland.

2009-12-15 14:25:48 Vardag 1 kommentarer.

Snö! Can you believe it? Det började igår och blev sådär lagom, mysigt mycket. Idag svämmar Gotland över av snö tror jag. Jag skulle inte haft något emot att vänta en vecka till på snön, så att den kom sådär lagom till jul, men jag måste erkänna att det är ganska mysigt ändå... och fint är det ju också! :)

För att passa på att njuta av snön innan jag tröttnar på den så har jag varit ute och fotat lite. Blev en promenad på 1 - 1½ timme igår och ½ timme idag. Slänger upp några av bilderna här, enjoy!





Kommentarer
Farbror Bosse skrev:

MYCKET fina bilder, tänk vad det finns på Gotland :-)

2009-12-15 15:56:58





Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0