Uttråkad och okoncentrerad.

2009-12-05 13:48:25 Vardag 0 kommentarer.

Har hela morgonen, sedan klockan 10 i alla fall, försökt komma igång och plugga. Har det gått bra då? Nej. Istället har jag tryckt i mig polly och julmust, duschat, plockat upp kläder från mitt golv och kollat på 90210. Awesome. Nu ska jag däremot tvinga mig själv, trots min enorma brist på koncentration. Sitter och laddar ner lite filmer också, som om jag inte redan har tillräckligt... Haha.

Come on babes, tips på bra filmer? :)




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0