TV-serie-obsession.

2009-12-16 11:27:13 Vardag 1 kommentarer.

Jag har mina perioder då jag är en riktig filmnörd, kollar 10 eller fler filmer på en vanlig skolvecka osv (vilket är mycket i mitt liv, med allt annat som ska hinnas med). Erkänn, det är beroendeframkallande och härligt med film? 

Däremot så är det ingenting i jämförelse med TV-serier, det om något är beroendeframkallande! Det spelar inte ens så stor roll om TV-serien är sådär superduperbra, I'm stuck anyways. Tips på bra serier, tack? :) (Eller tips på serier ni följer/har följt. Även om de inte var superbra. ;))

För tillfället följer jag fem serier (där jag kollar alla avsnitt, från första till sista, inte bara halvkollar någon gång ibland...):
→ One tree hill
→ 902 10
→ Vänner
→ Beverly hills
→ The vampire diaries

Tidigare har jag även kollat igenom hela
→ Sex and the city
→ Buffy the vampire slayer
→ Cashmere mafia
och
→ Sabrina the teenage witch

Mjau, that's all for now folks. Nu ska jag... mm, gissa vad jag ska göra? Haha.




Kommentarer
Morgan skrev:

Ojoj, var ska ja börja!

House, Dexter, Chuck, How I met Your Mother, Kyle XY, Nip/Tuck, THe Big Bang Theory, Life on Mars!

Kan nog göra listan ännu längre.

Men det är de ja kommer på nu!

2009-12-17 00:21:31
http://bitoklandmofo.blogg.se/





Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0