Ny mobil? Ja tack.

2009-12-19 13:47:48 Vardag 2 kommentarer.


Alltså, jag blir så trött på min mobil som inte fungerar klokt! Någon mer som har problem med de modellerna av Sony ericsson där knapparna spricker och periodvis slutar fungera, skärmen får svarta streck på sig och övergår i skitskumma färger? Jag hatar det. Stor diss till Sony ericsson som gör sådan skit! Köp inte en S500i, eller något som liknar den. Dessutom så gillar min fyraknapp att trycka in sig själv så att allting blir cp när man försöker skriva något, bajs.

Är väldigt sugen på att köpa en Yari (även det en sony ericsson-mobil (se bilden ovan)). Någon som har en sådan eller vet om de är bra? :) Blir nog att beställa en sådan om några veckor i alla fall, jag och mamma är helt överrens om att en ny mobil behövs för min del.




Kommentarer
Ulrica skrev:

den där mobilen var grymt snygg, vet dock inte om den är bra/dålig.. fin blogg btw! :)

2009-12-19 18:25:07
http://cinthio.blogg.se/



julia borggren skrev:

jag har oxå insett att sony ericsson blir bara säme och sämre! jag fick lämna in min mobil två gånger, på en månad.. det kan man ju verkligen kalla illa!



bra blogg btw :)

2009-12-19 18:29:05
http://jborggren.blogg.se/





Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0