Förra veckans Stockholmsresa.

2009-12-14 11:59:37 Vardag 0 kommentarer.

Tänkte vara snäll och dela med mig lite av Stockholmsresan nu. Blev några bilder i alla fall. :)

• Onsdag - när klassen skulle ut och käka...

Jenny, Emma, Marielle & Jag. Både Jenny och Emma sitter och äter på en mumsig pasta, medan varken jag eller Marielle hade råd med den dyra maten. Vi fick klara oss på bröd och vatten.

Mm, här ser ni min awesome middag. Vatten, bröd och p-piller. Som tur var så orkade inte Emma hela sin pasta, så jag och Marielle smaskade upp det lilla som blev kvar. ;)


• Torsdag - när några av oss skulle ut och dricka...

Malin, Jenny, Milla och Jag vandrade bort till Mosaik, där min kära syster jobbar, för att hälsa på henne och hälla i oss en öl. Eller två. (Det blev tre öl, en shot och en drink för min del. Oops!). Vi träffade även på en halvkonstig kille där, hette han Fredrik? Spela roll. Han var stundvis rolig och stundvis jobbig, dessutom så försökte han ragga på mig. Haha! Lite efter klockan tolv, när min syster slutade jobba, så gick hon och jag vidare till Peppar och tog varsin öl. Kvällen avslutades såklart med McDonken!

Två bilder från Peppar. Awesome, eller hur? De stänger i 4 dagar för att julpynta såhär mycket. 

Två till från Peppar. Den högra föreställer baren och på den vänstra är våra vänner! De stod så fint bredvid oss och sjöng och dansade. Och badade. Haha. :) Ascoolt ställe i alla fall, så om ni är i Stockholm borde ni kolla in det!

För övrigt gjorde vi inte så mycket speciellt i Stockholm. Tre studiebesök var vi på, halvintressanta alla tre. Såg en ointressant film på Cosmonova. Gick på stan och shoppade upp alldeles för mycket pengar. Däremot så hittade vi en superbra restaurang, där vi åt lunch två dagar i rad! BarbeQue, Steakhouse & Bar. Ligger nästan vid Drottninggatan. Love it. :)

That's all folks!




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0