Fjärde advent.

2009-12-20 19:07:49 Vardag 0 kommentarer.


So, här sitter jag på en söndagskväll och gör i stort sett ingenting. Lyssnar på The Baseballs och funderar på en ny bloggdesign. Jag börjar redan tröttna på min, trots att den bara är lite över en månad gammal, men har inga idéer till en ny. Idétorka. Någon som vill vattna mig lite? ;)

Senare ikväll ska jag nog fixa lite glögg till mig själv och se klart filmen, 17 again. :) Jag har varit så otroligt lat både igår och idag, inte sett dagsljus över huvud taget. Toalettbesök och mat är det enda som fått mig ur sängen, eller ja, dusch också. Jag är awesome.




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0